Elsa: Sadness swirls within me like the snow 

슬픔이 눈처럼 내 속을 휩쓰네


I've frozen out the only friend I’ll ever know 

내 평생 있을 단 하나의 친구를 얼려버렸어


There’s no way I can win 

내가 이길 수는 없어


But I wish that I had been there for her long ago 

내가 전부터 그 아이 곁에 있었다면 좋겠네


Both: Life’s too short 

인생은 너무 짧아


Anna: To be such an oblivious fool 

이런 생각 없는 멍청이가 되다니


So reckless that I couldn't see 

난 신중하지 못해서 몰랐어


Life’s too short to be so desperate to be loved 

사랑을 바라기에는 인생이 너무 짧아


That I only ever thought of me 

나는 너무 이기적이었어


I wish I saw things clearly 

언니를 이해했어야 했어


I guess I'm just not the sort 

난 그러지 못 했어


Now all I know is life’s too short 

이제 아는 건 인생이 너무 짧다는 것 뿐





일부 노래를 제외하고 전부 영어+한국어버전 영상과 가사가 있습니다.


Posted by 딱히쓸만한닉네임이없다
,