She's a girl with the best intentions
그녀는 의지가 확고한 여자아이
He's a man of his own invention
그는 지어낸 이야기로 가득한 남자
She looked out of the window
그녀는 창문 밖을 내다봤고
He walked out the door
그는 문을 열고 걸어 나갔어
But she followed him
그녀가 그를 쫓아가자
And he said, "What's you lookin' for?
그가 물었지. "뭘 찾고 있죠?"
She said, "I want something that I want
그녀의 대답은 "내가 원하는 뭔가를 찾아요
Something that I tell myself I need
내 자신에게 필요하다고 말하는 무언가
Something that I want
내가 원하는 무언가
And I need everything I see."
내 눈에 보이는 모든 것이 필요해요"
 
Something that I want
내가 원하는 것
Something that I tell myself I need
내 자신에게 필요하다고 말하는 무언가
Something that I want
내가 원하는 무언가
And I need everything I see
내 눈에 보이는 모든 것들이 필요해요
 
He's been livin' in a pure illusion
그는 오직 환상 속에서 살아왔어
She's gonna come to her own conclusion
그녀는 자신만의 결론을 내게 될 거야
Right when you think you know what to say
무슨 말을 해야 할 지 알았다고 생각한 순간
Someone comes along and shows you a brand new way
누군가 따라와서 완전히 새로운 길을 보여주네
 
She said, "I want something that I want
그녀의 대답은 "내가 원하는 뭔가를 원해요
Something that I tell myself I need
내 자신에게 필요하다고 말할 무언가
Something that I want
내가 원하는 무언가
And I need everything I see."
내 눈에 보이는 모든 것들이 필요해요"
 
Something that I want
내가 원하는 것
Something that I tell myself I need
내 자신에게 필요하다고 말하는 무언가
Something that I want
내가 원하는 무언가
And I need everything - 'cause
내 눈에 보이는 모든 게 필요해요. 왜냐면
It's so easy to make believe
상상이 현실인 척 하는 건 쉬우니까요
It seems you're livin' in a dream
그래서 당신은 꿈 속에 살고 있는 것 같은데
Don't you see that what you need
당신에게 필요한 게 바로
is standing in front of you?
눈 앞에 있단 걸 모르겠어요?
 
I want something that I want
내가 원하는 무언가를 원해요
Something that I tell myself I need
내 자신에게 필요하다고 말하는 무언가
Something that I want
내가 원하는 무언가
And I need everything I see
내 눈에 보이는 모든 게 필요해요
 
Something that I want
내가 원하는 무언가
Something that I tell myself I need
내 자신에게 필요하다고 말하는 무언가
Something that I want
내가 원하는 무언가
And I need everything I see
내 눈에 보이는 모든 게 필요해요






일부 노래를 제외하고 전부 영어+한국어버전 영상과 가사가 있습니다.



Posted by 딱히쓸만한닉네임이없다
,